Oferty pracy
Junior Project Manager
Dowiedz się więcej
Junior Project Manager
Wyślij swoje CV na adres sekretariat@bowil.pl
Twój zakres obowiązków
- Realizacja postanowień ISO 13485 zgodnie z wymaganiami obowiązujących procedur
- Współtworzenie planu oraz harmonogramu projektu
- Przygotowanie dokumentacji projektowej
- Planowanie zasobów potrzebnych do realizacji projektu
- Monitorowanie zadań, budżetu i wydatków w projekcie
- Wykonywanie tłumaczeń procedur tworzonych lub aktualizowanych w ramach prowadzonego projektu
- Sporządzanie sprawozdań oraz raportów z prowadzonych zadań
- Opracowywanie podsumowań z przeprowadzonych spotkań oraz telekonferencji
- Prowadzenie work breakdown structure (WBS)
- Przygotowywanie minutek po spotkaniach projektowych
- Zbieranie wymagań do projektów i przygotowywanie specyfikacji
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, wynikających z aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa
- Wsparcie dla Project Managera
- Wszystkie powierzone zadania w razie potrzeby, będą prowadzone również w języku angielskim
- Kontakty z kontrahentami, klientami
- Kontakty z instytucjami wdrażającymi i finansującymi dot. projektów unijnych
- Prowadzenie negocjacji we wszystkich sprawach mających wpływ na wynik projektu
Nasze wymagania
- Wyższe wykształcenie (Ekonomia, Marketing i Zarządzanie)
- Minimum dwuletnie doświadczenie z zakresu zarządzania projektami
- Kompetencje biznesowe
- Umiejętność przewidywania czasu realizacji oraz szacowania budżetu
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietów MS Office
- Umiejętność przygotowania prezentacji i raportów
- Znajomość przepisów BHP
Mile widziane
- Znajomość branży biotechnologicznej
Oferujemy
Klauzula rekrutacyjna
Zastępca Kierownika Produkcji
Dowiedz się więcej
Zastępca Kierownika Produkcji
Wyślij swoje CV na adres sekretariat@bowil.pl
Twój zakres obowiązków
- organizacja produkcji i kontrola realizacji planów produkcyjnych
- zapewnienie ciągłości i zachowanie standardów jakościowych produkcji
- opracowanie, wdrożenie i nadzór nad planami produkcyjnymi
- współpraca z Kierownikiem Produkcji i zespołem kierowników pozostałych działów
- zarządzanie zespołem pracowników: organizacja, delegowanie i kontrola pracy
- działanie w zakresie poprawy produktywności i zwiększenia wydajności procesów
- tworzenie, wdrożenie i kontrola przestrzegania procedur i instrukcji stanowiskowych
- sporządzanie raportów produkcyjnych i nadzór nad dokumentacją
- kontrola środowiska pracy, dbałość o przestrzeganie norm jakości i przepisów BHP
- monitorowanie odchyleń, inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych
- nadzorowanie terminów pracy i kalibracji maszyn produkcyjnych
- bieżąca obsługa urządzeń niezbędnych w przebiegu procesu produkcyjnego
- reagowanie na bieżące problemy i udział w ich rozwiązywaniu
Nasze wymagania
- min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w środowisku produkcyjnym (brygadzista, lider zespołu, kierownik zmiany lub podobne)
- dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
- wykształcenie wyższe techniczne (farmacja, biotechnologia, pokrewne mile widziane)
- mile widziana znajomość wymagań normy ISO 13485 lub ISO 9001
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, nastawienie na współpracę
- dokładność, rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów
Oferujemy
Klauzula rekrutacyjna
Operator maszyn
Dowiedz się więcej
Operator maszyn
Wyślij swoje CV na adres sekretariat@bowil.plTwój zakres obowiązków
- Obsługa urządzeń produkcyjnych i technicznych
- Prowadzenie dokumentacji z podejmowanych działań
- Udział w montażu i demontażu maszyn i urządzeń
- Udział w uruchamianiu oraz optymalizacji pracy maszyn i urządzeń
- Wykonywanie przeglądów technicznych instalacji, maszyn i urządzeń
- Wykonywanie napraw instalacji, maszyn i urządzeń mechanicznych
Nasze wymagania:
- Wykształcenie średnie techniczne
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Podstawowa wiedza na temat mechaniki przemysłowej
- Umiejętność czytania schematów / dokumentacji technicznej
- Umiejętność pracy zespołowej, jak i na samodzielnym stanowisku
Oferujemy
Klauzula rekrutacyjna
Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością i MDR MANAGER
Dowiedz się więcej
Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością i MDR MANAGER - Osoba Odpowiedzialna za Zgodność Regulacyjną wg. Rozporządzenia 2017/745
Wyślij swoje CV na adres sekretariat@bowil.plTwój zakres obowiązków
- Nadzór nad Systemem Zarządzania Jakością (SZJ) w firmie Bowil Biotech zgodnie z ISO 13485,
- Zapewnienie, że procesy potrzebne są ustanowione, wdrożone i utrzymywane
- Nadzór nad aktualnością Księgi Jakości,
- Tworzenie planów walidacji,
- Zatwierdzanie kwalifikacji i walidacji,
- Tworzenie procedur i instrukcji jakościowych,
- Zatwierdzanie procedur i instrukcji Produkcyjnych, Technicznych i Kontroli Jakości,
- Weryfikacja i zatwierdzanie kluczowych dokumentów Systemu Zarządzania Jakością
- Raportowanie Zarządowi z funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością,
- Współpraca z jednostką certyfikującą,
- Modyfikowanie i rozwój Systemu Zarządzania Jakością,
- Zapewnienie odpowiedniego sprawdzania zgodności wyrobów zgodnie z systemem zarządzania jakością, w którym te wyroby są wytwarzane, przed zwolnieniem wyrobu,
- Sporządzenie i bieżącą aktualizację dokumentacji technicznej i deklaracji zgodności UE, zapewnienie przestrzegania obowiązków w zakresie nadzoru po wprowadzeniu do obrotu,
- Zapewnienie spełnienia obowiązków w zakresie zgłaszania do odpowiednich organów takich zdarzeń jak poważne incydenty medyczne czy zewnętrzne działania korygujące dotyczące bezpieczeństwa,
- Wydawanie oświadczeń w przypadku badanych wyrobów,
Nasze wymagania
- Wykształcenie Wyższe (dyplom uczelni wyższej w dziedzinie prawa, medycyny, farmacji, inżynierii)
- Odbyty kurs i uprawnienia do bycia Pełnomocnikiem ISO 13485 – warunek konieczny,
- Minimum 4 lata doświadczenia pracy z Systemem Zarządzania Jakości wyrobów medycznych,
- Minimum 2 lata pracy na stanowisku kierowniczym
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Obsługa programów : MS Office, Word, Excel, Adobe Reader,
- Praktyczna znajomość narzędzi jakościowych.
Oferujemy
Klauzula rekrutacyjna
Project Manager
Dowiedz się więcej
Project Manager w firmie biotechnologicznej
Wyślij swoje CV na adres sekretariat@bowil.plTwój zakres obowiązków
- Realizacja postanowień ISO 13485 zgodnie z wymaganiami obowiązujących procedur
- Zarządzanie i realizacja projektów, wyznaczonych przez Zarząd Spółki, w tym:
- Projektów technologicznych,
- Projektów unijnych,
- Projektów marketingowych, PR
- Projektów związanych z udziałem firmy w imprezach targowo – wystawienniczych,
- Nadzór nad procesem post produkcyjnym oraz wyrobem gotowym zgodnie z SZJ
- Kontakty z kontrahentami i klientami,
- Prowadzenie negocjacji we wszystkich sprawach mających wpływ na wynik projektu,
- Zamawianie towarów i usług służących realizacji projektu (materiały, usługi marketingowe)
- Kontakty z instytucjami wdrażającymi i finansującymi dot. projektów unijnych,
- Monitorowanie i zbieranie informacji zwrotnych w zakresie wyprodukowanych wyrobów,
- Nadzór nad wszystkimi projektami prowadzonymi w firmie,
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem zakupów, kontrola kosztów,
- Analiza potrzeb i oczekiwań klientów,
- Rozwinięcie sprzedaży produktów na wcześniej określonych rynkach,
- Archiwizacja dokumentacji związanej z projektami
- Składanie raportów Zarządowi Spółki z prowadzonych działań projektowych
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (Ekonomia, Marketing i Zarządzanie)
- Wiedza z zakresu zarządzania projektami
- Wiedza z zakresu zarządzania projektami unijnymi
- Umiejętność szacowania budżetu
- Kompetencje biznesowe
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Obsługa programów MS Office
Mile widziane
- Znajomość branży biotechnologicznej,
- Znajomość ISO 13485,
Oferujemy
Klauzula rekrutacyjna